Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Omega | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Tyborowska adresBiałystok... zarejestrowany27.06.2005 @20:33:49 ostatnio na stronie26.03.2013 @11:24:07

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1659653
digarty37 komentarze832 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Debson    03.02.2008 @22:10:14
uwielbiam te płytkie dialogi na da:
Zajebiaszcze rewel
odp: dziękuję:D
Na te ambitniejsze i głębsze komentarze jakoś nie odpisują
_______

~ZapachPomaranczy    31.01.2008 @18:54:25
*dobryizly    25.01.2008 @14:01:10
a bo tak
milych ferii
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~ZapachPomaranczy    24.01.2008 @19:38:26
~jaGaja    14.01.2008 @20:34:32
Bardzo mi się podobają twoje martwe natury,ale nie tylko.Wpadnę,jak będę miała więcej czasu.
~maciusiej    09.01.2008 @17:29:20
dajesz rade!
~mariuszoleszkiewicz    30.12.2007 @21:17:34
Dziekuje!!!
~Angnika    29.12.2007 @12:06:59
masz fajne prace Pozdrawiam!
_______
Angnika
*dobryizly    28.12.2007 @12:19:03
powinnas
ew Stychson
szczesliwego nowego roku
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~tobiasz21    08.12.2007 @22:51:55
hehe. świruska z ciebie.
~tobiasz21    08.12.2007 @17:33:14
no ..... bez kitu- na rysunku wygląda jak po trzydziestce, operacji plastycznej i cesarce.
Masz rację Pysia-skrzywdziłaś ją!!!!! Nie masz serca..., nerki i fallusa.
Bywaj.
~kuba06    08.12.2007 @09:51:32
również
_______

~tpziomal    07.12.2007 @23:03:34
dziĘkujĘ i pozdrawiam
_______
Zapraszam do mnie
~tpziomal    07.12.2007 @22:55:49
Ładnie rysujesz
Pzdr.
_______
Zapraszam do mnie
~Peagata    06.12.2007 @14:46:51
Dzięki
~tobiasz21    01.12.2007 @14:01:25
Thanks Bysior... za koment...
~MindRiot    05.11.2007 @16:59:59
Dobra galeria - pozdrawiam
~zlomierz    11.10.2007 @12:37:36
może zaszczycisz nas (bandę degeneratów - ale tego nie czytaj ) swoją obecnością na zlocie 27.10?
szczegóły: http://www.digart.pl/forum/temat/462124/Bialystok_rusza_na_lowy.html
~tobiasz21    11.10.2007 @09:45:43
ale profilowe...heh-moje i tak jest lepsze .Nie zmieniłaś sie wcale...
~PODBot    24.09.2007 @00:02:45
A i nowe profilowe :P
_______
...konta użytkowników bez jakichkolwiek konkretnych prac, z idiotyczymi komentami pod pracami innych powinny być dożywotnio banowane...
~PODBot    24.09.2007 @00:02:24
Kocham Cię!
_______
...konta użytkowników bez jakichkolwiek konkretnych prac, z idiotyczymi komentami pod pracami innych powinny być dożywotnio banowane...
~dzebe    13.09.2007 @21:39:12
cierpliwość zacna rzecz:D:D:
~sledzmnie    03.09.2007 @11:48:46
dzięki
~MartusiaKM    02.09.2007 @12:21:35
:D
~szosty    02.09.2007 @12:05:58
dzjekóje :f~ bardzooo!
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt